torstai 25. heinäkuuta 2013

Arvaa mitä minä pelasin?

Minä pelasin. Minä inspiroiduin. Minä paskartelin. Mutta mitä?




Kato! Sillä on pieni kilpikin selässä!

Toinen aiheeseen liittyvä suhteellisen relevantti kysymys olisi milloin. Nimittäin tämä kaikki tapahtui jo hyvinkin reilusti kaksi kuukautta sitten. Silloin minä oikein pinnistin, että saisin tämänkin äpön valmiiksi suht pian pelin suorittamiseni jälkeen. Ja sainkin sen valmiiksi. Ja sitten ajattelin, että en jaksa kuvata sitä vielä. Sitten huomenna. Tai huomisen huomenna. Tai... Loput lieneekin historiaa. Mihin tämä kaikki ihana kesäaika oikein sitten häviää? No Pleikkari Plussaan tietenkin! Dääm juu, Plussa! Sinä olet vienyt minulta minun viimeisetkin luppohetket. Sitä mukaa kun yhden pelin saa pääteltyä, sinne putkahtaa kaksi uutta tilalle. Ja kaikki semmosia, joita mun on ollut tarkoituskin pelata. Paitsi Battlefield. Sitä en oo pelannut. Enkä pelaa.

2 kommenttia:

  1. Okamia oot pelaillut joskus. <3 Meikältä mennyt ihan ohi tämäkin postaus vaikka oot kirjoittanut sen jo kukausi sitten. :D Oh well..

    Ihana tuo. Teikän tekemä violetti ankka on edelleen hyvässä hoivassa meillä. KOhta kun tuo rontti sen huomaa (en ole antanut hänen käsiinsä) niin asia voikin olla toinen. Mites teijän eläin? Käykö käsiksi ompeluksiisi?

    VastaaPoista
  2. Muistan että oman bloggaamiseni aloitusaikoina kirjoittelit ahkerastikin blogiin. Nykyään täällä on ollut hiljaisempaa niin ajattelin tiedustella tilannetta että onko sielä kuitenkin edes pientä kiinnostusta kirjoittelun jatkamiselle vai onko se tyystin kadonnut? :)

    VastaaPoista